مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-07سياسي

اجازه به پلیس فرانسه برای جاسوسی از تلفن های همراه


طبق توافق اخیر قانونگذاران فرانسوی، پلیس فرانسه می تواند با روشن کردن دوربین، میکروفون و جی پی اس تلفن های همراه و سایر دستگاه ها از راه دور از مظنونان جاسوسی کند.

- طبق توافق اخیر قانونگذاران فرانسوی، پلیس فرانسه می تواند با روشن کردن دوربین، میکروفون و جی پی اس تلفن های همراه و سایر دستگاه ها از راه دور از مظنونان جاسوسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این بخشی از یک لایحه گسترده تر برای آنچه اصلاح عدالت در فرانسه خوانده می شود، است.

در حالیکه اریک دوپون مورتی، وزیر دادگستری گفت که این مساله ده ها پرونده در سال را تحت تاثیر قرار می دهد، بند جاسوسی مورد انتقاد چپ ها و طرفداران آزادی قرار گرفته است و آنها آن را به عنوان یک پیمان ظالمانه جاسوسی توصیف کرده اند.

این اقدام با پوشش لپ تاپ، خودرو و سایر دستگاه ها، علاوه بر تلفن های همراه، امکان مکان یابی مظنونان به جرایم حداقل پنج سال زندان را فراهم می کند.

دستگاه ها را می توان از راه دور برای ضبط صداها و تصاویر افراد مظنون به اقدامات مرتبط با تروریسم و ​​همچنین جرایم سازمان یافته و دیگر تخلفات فعال کرد.

گروه حقوق دیجیتال Squared the Internet در ماه مه گفت که این مقررات نگرانی های جدی در مورد نقض آزادی های اساسی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه به پلیس فرانسه برای جاسوسی از تلفن های همراه

اجازه به پلیس فرانسه برای جاسوسی از تلفن های همراه