مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-01ورزشي

خواب زمستانی فولاد، آبادان و استقلال در تابستان داغ خوزستان!


تیم های لیگ برتری فوتبال خوزستان فعلا فعالیت چندانی برای حضور موفق در فصل بیست و سوم نداشته اند.

- خواب زمستانی "فولاد، آبادان و استقلال" در تابستان داغ خوزستان! ایسنا/خوزستان تیم های لیگ برتری فوتبال خوزستان فعلا فعالیت چندانی برای حضور موفق در فصل بیست و سوم نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 32 روز دیگر تا آغاز لیگ بیست و سوم فوتبال ایران باقی مانده است اما خوزستانی های لیگ برتر تاکنون عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالان تابستانه نداشته اند.

در این میان فولاد تنها با ساسان انصاری به صورت رسمی تمدید قرارداد داشته است و نفت آبادان نیز علاوه بر تمدید قرارداد با سه بازیکن فصل قبل خود، با سه بازیکن لیگ یک و لیگ دومی قرارداد امضا کرده است و استقلال خوزستان هم که فعلا هیچ.

فولادی که فعلا فولاد نیست سال ها است که هواداران فولاد از این تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و از نظر امکانات و هزینه نیز جرو تیم های رده بالای فوتبال ایران محسوب می شود، انتظار قهرمانی دارند، انتظاری که در سال های اخیر علی رغم آمد و رفت مدیران مختلف به این باشگاه، برآورده نشده است.

فولادی ها پس از فراز و نشیب فراوان در لیگ بیست و دوم که همراه با دو بار تغییر هم در راس مدیریت باشگاه و هم راس کادرفنی بود، در نهایت با عنوان هفتمی به کار خود پایان دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب زمستانی فولاد، آبادان و استقلال در تابستان داغ خوزستان!

خواب زمستانی فولاد، آبادان و استقلال در تابستان داغ خوزستان!