مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-20سياسي

انتقاد فرماندار اردستان از معرفی ضعیف هنر در این شهرستان


متاسفانه شهرستان اردستان در حوزه هنر ضعیف معرفی شده است، ضرورت دارد که هنر اصیل و هنرمندان اردستانی مورد توجه قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در دیدار با هنرمندان، اظهار داشت: متاسفانه شهرستان اردستان در حوزه هنر ضعیف معرفی شده است، از آنجایی که هنر در جامعه و در بین مردم، جایگاه مهمی داشته و از اهمیت بسیاری برخوردار است ضرورت دارد که هنر اصیل و هنرمندان اردستانی مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: اردستان از دیرباز سرای هنرمندان بوده است، مساجد جامع هزارساله، خانه های تاریخی و به طورکلی استعدادها و ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و هنری، خود دلیلی بر این موضوع است.

احمدی طبا خاطرنشان کرد : زیبایی هر شهری به افراد هنرمند آن شهر وابسته است اگر بخواهیم شهر زیبایی داشته باشیم ضرورت دارد برای هنر و هنرمندان ارزش قائل شویم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با برگزاری نشست هایی نسبت به شناسایی هنرمندان و همچنین استعدادهای هنری در این شهرستان اقدام و بانک اطلاعات اهالی هنر شهرستان را ایجاد کند.

وی با اشاره به ضرورت تشویق نوجوانان به هنر، تاکید کرد: نود قسمت از مستند اردستان سرای من نوشته شده که تاکنون 9 قسمت آن منتشر شده است و به زودی قسمت های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار اردستان از معرفی ضعیف هنر در این شهرستان

انتقاد فرماندار اردستان از معرفی ضعیف هنر در این شهرستان