مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-17سياسي

نهادهای مسئول در مقابله با ترویج بی حجابی قاطعانه ورود کنند


در بیانیه جامعه مدرسین حوزه تاکید شد: نهادهای ضابط و مسئول در مقابله با برخی جرایم سازمان یافته در ترویج بی حجابی در اماکن دولتی و عمومی با التزام به مواد قانونی، - قاطعانه ورود پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه آغاز ماه محرم الحرام و شروع سفرهای تبلیغی طلاب و فضلای حوزه های علمیه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ماه محرم یکی از مهم ترین وجوه امتیاز جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان است و ملت حسینی ایران، نعمت محرم و مجالس معنویت افزای آن را قدردان و شکرگزار است.

انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز ما مرهون تمسک به معارف عاشورایی است و تا زمانی که در مسیر پر افتخار حسینی گام بر می داریم، سربلندی و سعادت همنشین ماست.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه آغاز ماه محرم الحرام و شروع سفرهای تبلیغی طلاب و فضلای حوزه های علمیه، نکاتی را معروض می دارد: توجه به سیره بزرگان، توصیه های رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- و مراجع عظام تقلید -دامت برکاتهم- و همچنین رعایت احکام و الزامات مجالس اهل بیت -علیهم السلام- به پر شورتر شدن این مجالس و تکثیر و ترویج شعائر الله بیش از پیش کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مسئول در مقابله با ترویج بی حجابی قاطعانه ورود کنند

نهادهای مسئول در مقابله با ترویج بی حجابی قاطعانه ورود کنند