رسیدگی به 2 هزار گزارش مردمی از طریق سامانه 124 در استان زنجانمعاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری 2002 مورد گزارش دریافتی از طریق سامانه 124 مورد بررسی قرار گرفت. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مسلمی گفت: گزارشات و شکایات مردمی در استان زنجان در حوزه اصناف و بازار از 4 طریق دریافت و رسیدگی می شود که بیشترین شکایات دریافتی در 3 ماه امسال از طریق تلفن 124 بوده و 7 هزار و 12 مورد است. وی تصریح کرد: 450 مورد شکایات کتبی، 160 مورد از طریق سامانه پیامکی 3000700124 و 34 مورد با ورود به سایت سرند است. مسلمی با اشاره به دریافت مجموعاً 7 هزار و 656 گزارش از سامانه 124 افزود: گزارشات دریافتی جهت انجام بازرسی و رسیدگی به بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی ارجاع می شود که از این تعداد 2 هزار و 180 مورد جهت رسیدگی به این اداره کل ارجاع شد. معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان عنوان کرد: 2 هزار و 2 مورد از شکایات دریافتی رسیدگی شده و 178 مورد از شکایات در دست بررسی است. مسلمی خاطر نشان ساخت: در این راستا 282 مورد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |