مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-16فناوري

استفاه تامین اجتماعی از چت هوشمند جهت تسهیل ارتباط با بیمه شدگان


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هوشمندسازی سازمان تأمین اجتماعی و پیشرانی فناوری اطلاعات از راهبردهایی است که در جهت ایجاد تحول در سازمان با جدیت پیگیری می شود.

- استفاه تامین اجتماعی از "چت هوشمند"جهت تسهیل ارتباط با بیمه شدگان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هوشمندسازی سازمان تأمین اجتماعی و پیشرانی فناوری اطلاعات از راهبردهایی است که در جهت ایجاد تحول در سازمان با جدیت پیگیری می شود.

تحول به معنی این است که دگرگونی را در همه وجوه سازمان شاهد باشیم و پیشرانی حوزه فناوری اطلاعات در تحول به معنی نقش و جایگاه مهم این حوزه در بسترسازی برای تحول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در مراسمی که به مناسبت روز فناوری اطلاعات با حضور مدیران و کارکنان حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی و ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران و کارکنان این حوزه در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی اظهارکرد: فرصت خدمت به مردم در سازمان تأمین اجتماعی را توفیق الهی می دانیم.

آثار این خدمات برای همه ما به عنوان خیر و میراث ثبت و ضبط می شود و باید از تمام امکانات و ظرفیت ها برای خدمت استفاده کنیم.

موسوی افزود: کارهای بزرگ و با عظمتی در حکمرانی تأمین اجتماعی انجام می شود و آثار آن برای همه همکاران و مردم مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاه تامین اجتماعی از چت هوشمند جهت تسهیل ارتباط با بیمه شدگان

استفاه تامین اجتماعی از چت هوشمند جهت تسهیل ارتباط با بیمه شدگان