مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17حوادث

53 کیلوگرم مواد مخدر در میامی کشف شده است


فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه طی سال جاری 53 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد، گفت: در زمینه کشفیات مواد مخدر رشد 56 درصدی را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین عجم پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه 35 مرحله طرح دستگیری معتادان خرده فروشی در شهرستان میامی اجرا شده است، ابراز کرد: 128 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کل کشفیات مواد مخدر در سال جاری در شهرستان میامی 53 کیلوگرم بوده است، افزود: کشفیات مواد مخدر با افزایش 56 درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه برگزاری کلاس آموزشی در دستور کار دهیاری قرار گیرد، ابراز کرد: برای برگزاری این نوع کلاس های آموزشی اعلام آمادگی می کنیم.

عجم با بیان اینکه خانواده ها به خصوص مادران باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد آموزش ببینند، گفت: یکی از علل سن کم معتادان، عدم تخلیه نوجوانی است که فضای مجازی بدترین آسیب را می زند.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال 27 معتاد متجاهر در شهرستان میامی به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرماندار میامی نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه طرح یاری گران زندگی در روستاهای شهرستان اجرایی شده است، گفت: برای مقابله با اعتیاد استفاده و انتظار از فراجا به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 کیلوگرم مواد مخدر در میامی کشف شده است

53 کیلوگرم مواد مخدر در میامی کشف شده است