مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-05سياسي

آغاز آماده سازی 120 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود


با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، آیین عملیات اجرایی آماده سازی 120 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بینالود از امروز 14 تیرماه آغاز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، آیین عملیات اجرایی آماده سازی 120 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهر جدید بینالود از امروز 14 تیرماه آغاز شد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی 14 تیر در این مراسم که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: مسئله مسکن به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مردم با دستور رییس جمهور در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان یکی از مهم ترین اولویت ها در دستور کار قرار گرفت.

جواد خدایی، با اشاره به اینکه در تمامی شهرهای خراسان رضوی پروژه های مختلفی در این خصوص تعریف، تدوین و برنامه ریزی شده و در حال اجرا است، اظهار کرد: در شهر جدید بینالود واگذاری زمین به متقاضیان در قالب واحدهای ویلایی خواهد بود، شهر جدید بینالود به عنوان یکی از نقاط مهم هدف حجم قابل توجهی زمین برای آن تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز عملیات آماده سازی اراضی متعلق به این طرح در شهر جدید بینالود شروع شد، عملیات آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آماده سازی 120 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود

آغاز آماده سازی 120 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود