مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05پزشكي

افزایش 5 درصدی اشتغال مولد در زندان های هرمزگان


باتوجه به اینکه سلامت مددجویان در اولویت این اداره کل است خواستار ایجاد و راه اندازی پایگاه های سلامت در زندان های این استان شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: باتوجه به اینکه سلامت مددجویان در اولویت این اداره کل است خواستار ایجاد و راه اندازی پایگاه های سلامت در زندان های این استان شد.

مصطفی کیشانی صبح امروز (14 تیرماه) در نشست شورای اداری زندان های استان در بندرعباس عنوان کرد: هم اکنون همه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت در زندان ها ارائه می شود، اما می طلبد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پایگاه های سلامت همانند شهرها در زندان ها نیز راه اندازی کرد.

وی همچنین بر انتقال زندانیان غیربومی، بهره گیری بیشتر از پابند الکترونیکی، ثبت خدمات بهداشتی و درمانی در سامانه های سازمانی، راه اندازی قرارگاه اجتماعی، نظارت اصولی بر پخت غذا، فروش محصولات و تولیدات مددجویان و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه به زندان ها تاکید کرد.

مدیرکل زندان های هرمزگان، برتوجه ویژه به برنامه های فرهنگی در زندان های هرمزگان تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی مناسب فعالیت های متنوع و متعدد فرهنگی و آموزشی در زندان ها اجرا شود که این مهم تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشارها و آسیب های ناشی از حبس در مددجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی اشتغال مولد در زندان های هرمزگان

افزایش 5 درصدی اشتغال مولد در زندان های هرمزگان