مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-10سياسي

سند مالکیت کوچکترین و بزرگترین زمین زراعی در یزد صادر شد


رییس کل دادگستری استان یزد از صدور سند مالکیت کوچکترین و بزرگترین زمین زراعی در یزد خبر داد و گفت: کوچکترین زمین زراعی 46 متر و بزرگترین آن 46 هکتار وسعت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری در نشست شورای قضایی استان یزد که با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در یک سال اخیر مشخص شده که برخی از ادارات و سازمان های متولی اراضی به طور متوسط بین هفت تا 9 پرونده در روز له یا علیه آنان در دادگستری تشکیل می شود که این موضوع نشان می دهد اهتمام به اجرای کامل حدنگاری اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی می تواند در کاهش ورود پرونده ها به دستگاه قضایی و همچنین پیشگیری از تعدی و تجاوز به بیت المال موثر باشد.

وی تصریح کرد: تکمیل فرایند ثبت دقیق موقعیت اراضی همراه با تعیین متولی با مشخصات کامل حدود در علاوه بر کاهش شکل گیری و ورود پرونده ها به دستگاه قضایی در کاهش هزینه های دولت و سایر مخارج نیز اثر ملموس داشته باشد.

دهشیری، از به صفر رسیدن پرونده های کمسیون رفع تداخلات در آینده نزدیک در استان یزد خبر داد و گفت: این اقدام مهم مرهون تعامل، همراهی، هم افزایی و همکاری همه نهادهای متولی امور اراضی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت کوچکترین و بزرگترین زمین زراعی در یزد صادر شد

سند مالکیت کوچکترین و بزرگترین زمین زراعی در یزد صادر شد