مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-08بين الملل

تحرکات مشکوک نظامی آمریکا در شرق سوریه


برخی از منابع محلی در استان دیرالزور سوریه خبر دادند که آمریکا و شبه نظامیان کُرد وابسته به این کشور، به سرعت در حال انتقال تجهیزات نظامی هستند و در نقاط مقابل ارتش سوریه مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در نقاط تلاقی بین مناطق تحت تسلط ارتش سوریه و مناطق اشغالی آمریکا و شبه نظامیان کُرد وابسته به این کشور در استان دیرالزور، تحرکات مشکوکی صورت گرفته است که بیشتر شبیه به آماده باش نظامی و امنیتی است.

منابع محلی حاضر در دیرالزور (شرق سوریه) به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند: این آماده باش و تنش نظامی به خاطر تجهیزات نظامی سنگینی ارتش آمریکا است که به مناطق اطراف رود فرات انتقال داده است؛ مناطقی که در نقطه مقابله آن، ارتش سوریه و نیروهای وابسته به آن حضور دارند.

تروریسهای آمریکایی طی روزهای گذشته هم تجهیزات نظامی و لجستیکی زیادی به پایگاههای غیر قانونی خود در ریف دیرالزور انتقال دادند که آخرین مورد آن، کاروان نظامی بود که امروز وارد منطقه کونیکو شد.

این منابع ادامه دادند: عناصر کُرد بیش از 500 خودروی نظامی از جمله خودروهای زرهی ساخت آمریکا را از شهر قامشلی در استان الحسکه به شهرکهای عکیدات، البصیره، الشحیل، العزب و میدان نفتی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات مشکوک نظامی آمریکا در شرق سوریه

تحرکات مشکوک نظامی آمریکا در شرق سوریه