مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-26سياسي

کارگروه ویژه ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: - نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: انتظار می رود وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان یک کارگروه ویژه ای تشکیل دهد و در ایام تیرماه که شرایط سختی را پشت سر می گذاریم برای حل مشکل منابع آبی کرمان اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دوستان جنوب شرقی کشور درگیر شرایط بی آبی هستند، به دنبال گرما شرایط ملتهب شده و وضعیت خدمات عمومی مثل برق و آب شرایط خاصی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دما تاکید کرد: سه استان جنوب شرقی کشور به شدت درگیر گرما شده و شرایط تامین آب در شهر کرمان در شرایط خاصی قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش دما در هفته اخیر بر زندگی مردم اثر گذاشته و اکنون اصلی ترین مشکل در شهر کرمان بی آبی و کم آبی و عدم تامین منابع می باشد.

انتظار می رود وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان یک کارگروه ویژه ای تشکیل دهد و در ایام تیرماه که شرایط سختی را پشت سر می گذاریم برای حل مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود

کارگروه ویژه ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود