مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-04سياسي

دیدار رییس کل دادگستری تهران با 180 نفر از مراجعین


رییس کل و معاونان قضایی دادگستری استان تهران با 180 نفر از مراجعین دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی از جمله موضوع درخواست های مربوط به مدیران برخی از واحدهای تولیدی رسیدگی کردند.

- رییس کل و معاونان قضایی دادگستری استان تهران با 180 نفر از مراجعین دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی از جمله موضوع درخواست های مربوط به مدیران برخی از واحدهای تولیدی رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به همراه معاونان خود، در نشست ملاقات مردمی امروز با بیش از 180 نفر از مراجعین دیدار و ضمن استماع مشکلات و خواسته هایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات و موانع مطرح شده در راستای قوانین صادر کرد.

القاصی در حاشیه برگزاری ملاقات های مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران از ابلاغ دستورالعملی در راستای فرامین رهبری در دیدار اخیر مسئولان و کارکنان قوه قضاییه و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر تکریم ارباب رجوع و پاسخ دهی مناسب به مردم خبر داد و گفت: برای هماهنگ سازی و انسجام در برگزاری مناسب برنامه های ملاقات مردمی در سراسر استان تهران به تمامی مدیران واحدهای قضایی ابلاغ شده است تا روزهای چهارشنبه هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل دادگستری تهران با 180 نفر از مراجعین

دیدار رییس کل دادگستری تهران با 180 نفر از مراجعین