مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-22حوادث

کلاهبرداری در پوشش مهاجرت و اخذ بورسیه تحصیلی


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که به بهانه گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت از شهروندن، اقدام به کلاهبرداری 240 میلیارد ریالی از آنان کرده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان به کلانتری 145 ونک مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کردند که فردی به بهانه گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت در چندین کشور خارجی، اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است.

در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ونک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم به بهانه گرفتن اقامت 240 میلیارد ریال ارز از مالباختگان دریافت کرده و دیگر پاسخی به متقاضیان نداده است، گفت: همچنیثن در تحقیقات بعدی مشخص شد که این فرد قصد فرار از مخفیگاهش را دارد.

معظمی گودرزی ادامه داد: در ادامه بررسی های پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و رفتار متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت، تا اینکه سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای عملیات این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتطامی منتقل شد.

همچنین در بررسی های بیشتر از محل دستگیری متهم مقدار 240 میلیارد ریال معادل انواع ارز خارجی و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش مهاجرت و اخذ بورسیه تحصیلی

کلاهبرداری در پوشش مهاجرت و اخذ بورسیه تحصیلی