مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-21ورزشي

قهرمانی تیم ابوظبی در رقابتهای موی تای جام باشگاه های امارات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در این پیکارها که زیر نظر فدراسیون موی تای امارات و با هماهنگی فدراسیون بین المللی این رشته(IFMA) انجام گرفت، - رقابت های آزاد موی تای، جام باشگاه های امارات طی روز های 22 تا 25 تیر ماه به میزبانی شهر دبی در حالی برگزار شد که تیم باشگاه ابوظبی با درخشش لژیونر های ایرانی خود توانست با کسب 18 مدال رنگارنگ، عنوان نخست قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در این پیکارها که زیر نظر فدراسیون موی تای امارات و با هماهنگی فدراسیون بین المللی این رشته(IFMA) انجام گرفت،  185 ورزشکار در قالب باشگاه های مختلف این کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم باشگاه ابوظبی با 4 مدال طلا، 6 نقره و 8 برنز بالاتر از سایر رقبا، بر سکوی اول قهرمانی ایستاد.

از جمله موی تای کاران لژیونری که در ترکیب تیم ابوظبی حضور داشتند، می توان به نفرات مطرحی چون صدرا محمدی، آوا ممانی، زهرا اکبری، مهسا صالح پور، محدثه فولادی، روژین فلاح و مقدسه یوسفی اشاره کرد .

برای این باشگاه اماراتی، آوا ممانی در وزن 51- کیلو و زهرا اکبری در وزن 57- کیلو دو مدال طلا کسب کردند.

همچنین صدرا محمدی در 63/5-، مهسا صالح پور در 71-، محدثه فولادی در 48- و  روژین فلاح در 67- کیلو، موفق به کسب 4 مدال نقره شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم ابوظبی در رقابتهای موی تای جام باشگاه های امارات

قهرمانی تیم ابوظبی در رقابتهای موی تای جام باشگاه های امارات