مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:162023-07-21ورزشي

پاسخ تند کریمی به خسرو حیدری: نگذاشتم امسال تیم استقلال را ببندد!


مدیرعامل سابق استقلال در واکنش به صحبت های خسرو حیدری گفت: او می خواست تیم امسال استقلال را خودش ببندد.

- جی پلاس؛ به نقل از تسنیم، حجت کریمی درباره اظهارات امروز (جمعه) خسرو حیدری مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال درباره اینکه او امید ابراهیمی را برای حضور در استقلال نشناخته بود، گفت: آقای حیدری چندین بار دنبال برگزاری جلسه با من بود و درخواست کرد که او تیم امسال استقلال را ببندد! به ایشان گفتم در جایگاهی نیستید که تیم ببندید! من مثل مدیران قبلی نمی خواهم بازیکن انتخاب کنم و وظیفه سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند.

آیا سال گذشته انتقاد نمی کردند که مدیران وقت باشگاه بدون مربی بازیکن می گرفتند؟ چرا باید این اشتباه را دوباره تکرار می کردم؟ وقتی هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است، چه دلیلی دارد ما بازیکن بگیریم؟ هر مربی ایده هایی دارد و خودش باید تصمیم بگیرد چه بازیکنانی جذب شوند.

وی در ادامه افزود: حیدری گفت باجناقش امید ابراهیمی می خواهد به استقلال بیاید و از من برای حضور در منزلش دعوت کرد تا با ایشان جلسه ای داشته باشم.

از این کار حیدری ناراحت شدم که چطور به خودش اجازه داده که مرا به منزلش دعوت کند تا باجناقش را ببینم! چرا باید به منزل این آقا بروم که بازیکن ببینم؟ مگر من سرمربی تیم بودم؟ به حیدری گفتم من جلسه دارم و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تند کریمی به خسرو حیدری: نگذاشتم امسال تیم استقلال را ببندد!

پاسخ تند کریمی به خسرو حیدری: نگذاشتم امسال تیم استقلال را ببندد!