مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-28اقتصادي

چمخاله؛ در مسیر قطب گردشگری دریایی کشور


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت های موجود می تواند قطب گردشگری دریایی کشور شود.

- ایسنا/گیلان معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت های موجود می تواند قطب گردشگری دریایی کشور شود.

مجید علی نازی در حاشیه بازدید از بندر گردشگری و مسافری دریایی چمخاله در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی به این سمت رفته که بتوانیم توسعه گردشگری دریایی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توریسم ارزش افزوده بسیار بیشتری نسبت به کالا و بار برای یک منطقه و کشور در پی دارد، افزود: بنابراین هر آنچه بتوانیم در این حوزه سرمایه گذاری کنیم ارزش افزوده بیشتری را ایجاد خواهیم کرد.

علی نازی با تاکید بر اینکه پروژه بندر چمخاله در بخش اسکله و موج شکن رو به پایان است، گفت: البته هنوز اسکله های انگشتی و مباحث مربوطه انجام نشده ولی موج شکن و پل دسترسی در حال اتمام است که امیدواریم تا پایان سال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص بحث ایمنی دریایی این پروژه، تصریح کرد: پس از ایجاد و تکمیل زیرساخت ها در مراحل بعدی بحث ایمن سازی حوضچه را در دستور کار خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمخاله؛ در مسیر قطب گردشگری دریایی کشور

چمخاله؛ در مسیر قطب گردشگری دریایی کشور