مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-03اجتماعي

آخرین وضعیت اجرای پروژه متروی تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تور رسانه ای با عنوان راویان پیشرفت به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی برگزار شد و اصحاب رسانه استان از خط یک و دو قطار شهری تبریز بازدید کرده و در جریان روند توسعه و پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز روند پیشرفت و آخرین وضعیت اجرای پروژه های قطار شهری این شهر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، تور رسانه ای با عنوان راویان پیشرفت به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی برگزار شد و اصحاب رسانه استان از خط یک و دو قطار شهری تبریز بازدید کرده و در جریان روند توسعه و پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در حاشیه این تور رسانه ای اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری تبریز 20 هزار میلیارد تومان است که به لحاظ اهمیت پروژه قطارشهری تبریز یک پنجم این بودجه معادل چهار هزار میلیارد تومان برای قطارشهری اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی سازمان قطارشهری تبریز نیز سه هزار و 500 میلیارد تومان است و از این میزان اعتبار 2 هزار و 400 میلیارد تومان برای خط 2 قطارشهری هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای پروژه متروی تبریز

آخرین وضعیت اجرای پروژه متروی تبریز