مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-28سياسي

لزوم آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر


خانواده ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه ایفا می کنند و اولین مخاطب این برنامه ها و شناسایی بلایای خانمان سوز اعتیاد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح چهارشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد با عنوان درمان اعتیاد ترک مواد نیست در تالار بهزاد گناوه به مناسبت هفته مبارزه با مصرف مواد مخدر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بدون تردید مصرف روز افزون مواد مخدر یک مشکل بزرگ قرن حاضر در جوامع بشری است.

امام جمعه گناوه افزود: مواد مخدر باعث ضرر و زیان های خانمان سوز اقتصادی و اجتماعی است که امروز دامن گیر بشر شده است.

وی گفت: امروز شکل های مختلف و جدید از مواد مخدر وجود دارد و تولیدکنندگان آنها اینگونه تبلیغ می کنند که این مواد اعتیاد آور نیستند تا جوانان و نوجوانان را به سوی این گونه مواد بکشانند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: یکی از عوامل مهم و اصلی مشکلات و اختلافات خانوادگی و جدایی ها و طلاق در جامعه اعتیاد و مصرف مواد مخدراست.

وی گفت: باید از تجارب افرادی که در این دام اعتیاد گرفتار شده اما توانسته اند خود را از این معضل نجات دهند در مواردی مانند جلسه برای خانواده ها و صحبت کردن آنها در مدارس برای دانش آموزان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر

لزوم آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر