مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01اقتصادي

صدور مجوز برای 38 درصد در خواست کنندگان خراسان جنوبی از درگاه ملی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: 38 درصد درخواست کنندگان استان از درگاه ملی مجوزها موفق به دریافت مجوز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: برای هر فعالیت و کسب و کاری اعم از مشاغل خرد و خانگی و یا کارگاهی و مشاغل بزرگ نیاز به اخذ مجوز وجود دارد که از دستگاه های متولی باید این مجوز اخذ و اهلیت سنجی صورت گیرد.

  وی تصریح کرد: در گذشته برای کسب این مجوز هیچ گونه پایگاه اطلاعاتی منسجمی وجود نداشت که فرد متوجه شود که چه مدارکی نیاز و باید چه هزینه داشته و با چه زمانی می تواند این مجوز را اخذ کند بنابراین برای ارزیابی کسب و کار خود هیچ گونه تصمیم درست و دقیقی نمی توانست  بگیرد.

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته فرد می توانست در نهایت از تجربیات افرادی که قبل از او در این مسیر حرکت کرده اند استفاده کند.

  همچنین بسیار هم مشاهده می شد که این فرآیند تبعیض آمیز بوده و یا در ذهن مخاطبان این تبعیض وجود داشت.

  ذاکریان گفت: برای اخذ مجوز کسب و کار در گذشته هیچ گونه مرجع پاسخگویی وجود نداشت و نهایت باید فرد به دستگاهی که برای اخذ مجوز رفته بود بازهم مراجعه می کرد و عموما این موضوعات به نتیجه نمی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای 38 درصد در خواست کنندگان خراسان جنوبی از درگاه ملی

صدور مجوز برای 38 درصد در خواست کنندگان خراسان جنوبی از درگاه ملی