مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-17حوادث

الحاق 25 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به ناوگان موتوری پلیس مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از الحاق 25 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به ناوگان موتوری پلیس مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا ظهر امروز در نشست بررسی با کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی تجهیزات مهمترین عامل افزایش توان عملیاتی پلیس به شمار می رود از الحاق 25 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به ناوگان موتوری پلیس مرکزی خبر داد.

     وی با بیان اینکه پلیس به خاطر حجم و گستردگی مأموریت های انتظامی نیازمند به روز رسانی و ارتقاء توان خودرویی، موتوری و نیروی انسانی می باشد افزود: افزایش توان تحرک و ارتقاء ناوگان ترابری پلیس با حمایت ها و پشتیبانی های فرمانده کل انتظامی کشور همواره تحقق یافته و صورت می پذیرد.

    وی بیان داشت: استان مرکزی به واسطه موقعیت جغرافیایی و حجم و تنوع مأموریت ها یکی از استان هایی است که نیازمند استفاده از تجهیزات و امکانات به روز در راستای تحقق اهداف امنیتی به شمار می رود.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تخصیص امکانات و تجهیزات با کیفیت به کلانتری ها، پاسگاه ها، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و رده های اجرایی تصریح کرد: با تجهیز رده های مأموریتی و اجرایی به فناوری های نوین شاهد ارتقاء امنیتی در خور و شایسته مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 25 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به ناوگان موتوری پلیس مرکزی

الحاق 25 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به ناوگان موتوری پلیس مرکزی