مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-23سياسي

نقش گروه های مردمی در تبلیغ اسلام


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ اسلام منحصر به روحانیت نیست، بر نقش گروه ها و مجموعه های مردمی در تبلیغ اسلام تاکید کرد.

- به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی شامگاه پنج شنبه در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این که امام راحل قائل بودند که کارهای بزرگ را مردم می توانند انجام دهند، اظهار کرد: اگر تصور کردیم گروه یا سازمانی ایجاد شده و قرار است همه اقدامات توسط آن سازمان انجام شود، یعنی امام را درست درک نکردیم.

وی با بیان این که شعار نهضت سوادآموزی همه با هم نهضت سواد آموزی است، ادامه داد: مردم باید به پا خیزند و گره های بزرگ را باز کرده و مسئله ها را حل کنند، البته این موضوع می تواند راه فرار برای مسئولی باشد که به وظایف خود درست عمل نکرده است، از این رو نباید در مطالبه از مسئولان حتی یک قدم عقب نشینی کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر این که باید از مسئولان مطالبه کرد که آیا وظایفشان را درست انجام داده اند یا نه، خاطرنشان کرد: حضور و مراقبت مردم، از مملکت محافظت می کند، اینکه عده ای مردم خود را مسئول محافظت از مملکت می داند، یک اندیشه متعالی و متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش گروه های مردمی در تبلیغ اسلام

نقش گروه های مردمی در تبلیغ اسلام