مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-17سياسي

مبلغان برای جذب جوانان به مساجد عزم جدی تری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مبلغان برای جذب جوانان به مساجد عزم جدی تری داشته باشند گفت: کار تبلیغ دین با «اخلاص» و «رضای خدا» نورانی و اثرگذار می شود.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مبلغان برای جذب جوانان به مساجد عزم جدی تری داشته باشند گفت: کار تبلیغ دین با اخلاص و رضای خدا نورانی و اثرگذار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دوره توانمندسازی شبکه امامت مبلغان استان قزوین، اظهار کرد: ساختار شبکه امامتی که امام حسین (ع) ایجاد کرد یک شبکه قوی، مشخص و دارای مرزهای معین بود.

وی ادامه داد: وقتی در نیمه های رجب معاویه مرد و سفیران این شیطان به سراسر بلاد اسلامی نامه رساندند و به استانداران آن زمان گفتند که معاویه مرده، یزید جانشین اوست و همه باید با او بیعت کنند، در مدینه گفتند به صورت ویژه باید از سه نفر بیعت گرفته شود، آن سه نفر عبارت بودند از امام حسین (ع)، عبدالله بن عمر و عبدالله بن زبیر.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این ماجرا وقتی به مدینه رسید، سفرا به همراه استاندار مدینه به مسجد وارد شدند، امام حسین (ع) مشغول نماز مغرب و عشاء بود، پس از نماز به محض اینکه به اباعبدالله (ع) فرمودند سفرا با شما کار دارند، فرمودند می بینم که معاویه مرده است، سپس فرمودند خواب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان برای جذب جوانان به مساجد عزم جدی تری داشته باشند

مبلغان برای جذب جوانان به مساجد عزم جدی تری داشته باشند