مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:212023-07-17سياسي

فرمانده کل ارتش: تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به کشور پیچیده تر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز در بازدید از تیپ مخصوص 25 واکنش سریع ارتش مستقر در تبریز افزود: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمنان، همواره آمادگی خود را در یگان های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقا داده ایم و امیدواریم با ارزیابی های امروز در آذربایجان شرقی به نتایج مطلوبی در این رابطه برسیم.

وی ارزیابی رزمی _ عملیاتی تیپ مخصوص 25 واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در تبریز را یکی از اهداف مهم سفر خود به آذربایجان شرقی همراه رییس ستاد کل نیرو های مسلح اعلام کرد و گفت: یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، اما ما به این مرحله راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی های خود هستیم.

امیر موسوی ادامه داد: سابقه نیرو های مسلح ایران در طول سال های پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله بسیار درخشان است و در این عرصه های توان خود را به رخ دشمنان کشیده ایم.

وی با اشاره بر دلاوری های نیرو های مسلح کشور تصریح کرد: آنچه که در آینده اتفاق می افتد را نیرو های مسلح ما در گذشته به خوبی از خود نشان داده و امتحان خود را به شکل مطلوب پس داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به کشور پیچیده تر شده است

فرمانده کل ارتش: تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به کشور پیچیده تر شده است