مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12اجتماعي

دستگاه های خدمات رسان شفت در آماده باش کامل باشند


دستگاه های خدمات رسان برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب در سطح شهرستان باید در آماده باش کامل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی صبح چهارشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب در سطح شهرستان باید در آماده باش کامل باشند.

نقدی گفت: هر زمان که بحرانی ایجاد شود، وظیفه دستگاه ها است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند و تمام امکانات موجود در سطح شهرستان اعم از عمومی و بخش خصوصی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات ادارات شهرستان محدود است، افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

نقدی ادامه داد:: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و احتمال وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و گرفتگی معابر، تمامی مرخصی ها و مأموریت ها تا پایان روز پنجشنبه لغو و رؤسای ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حق خروج از شهرستان را نداشته و بایستی به صورت فعال تمامی اقدامات مرتبط را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدمات رسان شفت در آماده باش کامل باشند

دستگاه های خدمات رسان شفت در آماده باش کامل باشند