مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-20اقتصادي

پست 230 کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم راه اندازی می شود


استاندار قم با اشاره به اینکه تلاش های بسیاری برای رفع مشکل نوسان برق در قم صورت گرفته است، اضافه کرد: توافقی نیز با وزارت نیرو و توانیر برای طرح توسعه شهرک شکوهیه انجام شده تا یک پست 230 کیلو ولت سیار در این شهرک امسال مستقر شود.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به اینکه تلاش های بسیاری برای رفع مشکل نوسان برق در قم صورت گرفته است، اضافه کرد: توافقی نیز با وزارت نیرو و توانیر برای طرح توسعه شهرک شکوهیه انجام شده تا یک پست 230 کیلو ولت سیار در این شهرک امسال مستقر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز 29 تیرماه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه در گفت گو با خبرنگاران عنوان کرد: الحمدلله امروز با اقداماتی که طی یک سال اخیر در خصوص زیرساخت ها انجام شده، حرکت اشتغال و تولید در استان قم رو به رشد است.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی قم که در سطح ملی مشغول فعالیت هستند، گفت: شرایط تولید به گونه ای شده است که صنعتگران در پی گسترش و توسعه صنعت خود هستند و بسیاری از واحدهای راکد و نیمه راکد مجددا راه اندازی شده اند.

استاندار قم اظهار کرد: شهرک شکوهیه محدودیت زمین برای توسعه صنعت دارد و تامین برق و تسهیلات بانکی از جمله نیازمندی های واحدهای صنعتی این شهرک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست 230 کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم راه اندازی می شود

پست 230 کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم راه اندازی می شود