مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:462023-06-24اقتصادي

تکمیل و بهره برداری از 2 مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خلخال در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در بازدید از محل احداث تونل الماس در جاده خلخال به اسالم و طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال اظهار کرد: مطالعات تونل حذف گردنه الماس توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور اتمام یافته، مناقصه آن برگزار شده و با مشخص شدن پیمانکار پروژه در ماه آتی، پیمانکار با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی را نیز آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تونل با واریانت 4هزار و 458 متر که 2 هزار و 68 متر احداث تونل و 2هزار و 390 متر احداثی مسیر است در حدود 7 کیلومتر از طول گردنه کم شده و منطقه برفگیر این مسیر نیز حذف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه مهم راهسازی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال گفت: پروژه احداث راه اصلی کلور - درام به طول 53 کیلومتر بوده که 42 کیلومتر در حوزه استان اردبیل واقع است، پروژه ای بسیار صعب العبور و از لحاظ توپوگرافی در منطقه سخت قرار گرفته و در دو قطعه به پیمانکاران واگذار شده و هر دو پیمانکار نیز جزو پیمانکاران توانمند هستند.

پیشرفت 43 درصدی جاده کلور - درام حیدری میانگین پیشرفت اجرای پروژه در 2 قطعه را 43 درصد عنوان کرد و افزود: پروژه مذکور از بابت منابع مالی خیلی در تنگنا قرار گرفته و با توجه به عملکرد و فعالیت هر دو پیمانکار، نزدیک 1 هزار میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و بهره برداری از 2 مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خلخال در سال جاری

تکمیل و بهره برداری از 2 مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خلخال در سال جاری