مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-04سياسي

صرف داشتن مطالعه باعث موفقیت طلاب نمی شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه صرف داشتن مطالعه باعث موفقیت طلاب نمی شود، گفت: طلبه ای موفق خواهد شد که مسأله محور و تحقیقی کار کند، همانند کاری که علامه حلی آن را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی همدان، با تقدیر از تلاش طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در عرصه موضوعات پژوهشی، اظهار کرد: در طول تاریخ اسم و رسم ها مهم نیست، بلکه افرادی ماندگاری شدند که در هدایت بشر نقش داشته اند.

وی با بیان اینکه علامه امینی با نوشتن الغدیر باعث هدایت طلاب بسیاری شد، گفت: وقتی کاری برای خدا باشد و با اخلاص انجام شود، پروردگار مسائل ظاهری آن را هم درست می کند و به آن برکت می دهد.

امام جمعه همدان، با اشاره به تلاش دشمن و برنامه ریزی او برای آسیب رساندن به جایگاه روحانیت، گفت: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند، مساله دشمن روحانیون و عمامه نیست، بلکه آنها با اسلام و این حیات طیبه و نظام فکری، عقیدتی مشکل دارند.

وی عنوان کرد: این نظام فکری است که منافع مستکبران را به خطر انداخته و لذا دشمن به دنبال مقابله با حوزه های علمیه به عنوان نهادی است که این تفکر را آموزش و ترویج می هد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف داشتن مطالعه باعث موفقیت طلاب نمی شود

صرف داشتن مطالعه باعث موفقیت طلاب نمی شود