مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-20اقتصادي

هماهنگی دستگاه های اجرایی و بانک های بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن


هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی و بانک های استان بوشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به فعالیت های جهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و بانک های استان بوشهر در این طرح پای کار هستند.

وی اتحاد و هماهنگی دستگاه های اجرایی و بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن را ستود و بیان کرد: هشت هزار و 235 واحد مسکونی در مرحله نخست و در مرحله بعد در هفته گذشته نیز عملیات اجرایی ساخت هزار و 100 مسکن در شهرهای استان بوشهر آغاز شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی متفاوت است تصریح کرد: ساخت هزار و 333 واحد مسکونی به صورت خود مالک و هزار و 700 واحد هم در بخش بافت فرسوده آغاز شده است.

محمدی زاده از ساخت 250 واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیران خبر داد و بیان کرد: در روستاها نیز ساخت پنج هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی ساخت واحدهای مسکونی ویژه کارکنان نیروهای مسلح را از دیگر برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: در تسریع ساخت واحدهای مسکونی در استان بوشهر هزار و 700 هکتار زمین دولتی به محدوده شهرهای استان افزوده می شود و اکنون 450 هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی دستگاه های اجرایی و بانک های بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن

هماهنگی دستگاه های اجرایی و بانک های بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن