مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-08اقتصادي

اراضی بلااستفاده داخل محدوده های شهری تعیین تکلیف می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اراضی داخل محدوده شهرهای استان که خالی و بلااستفاده مانده اند شناسایی و تعیین تکلیف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن حمزه لو عصر شنبه در دوازدهمین جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی، اظهار کرد: این اراضی در صورت عدم ساخت و ساز، جهت بهره برداری تغییر کاربری می شوند.

وی ادامه داد: در داخل شهر ارومیه حدود یک هزار هکتار زمین داریم که خالی بوده و به نوعی احتکار شده که این اراضی تعیین و تکلیف می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعیین تکلیف و ساماندهی این اراضی در راستای اجرای طرح های مسکن و ساماندهی توسعه شهری انجام می گیرد.

حمزه لو افزود: شناسایی واحدهای خالی از دیگر موارد مورد پیگیری است که برای جلوگیری از احتکار واحد مسکونی با جدیت اجرایی می شود تا بازار مسکن در آذربایجان غربی ساماندهی گردد.

وی گفت: بر اساس آمارهای سرشماری نفوس مسکن در سال 1395، حدود 67 هزار واحد مسکونی خالی در آذربایجان غربی وجود دارد که 25 هزار 700 واحد مسکونی مربوط به شهر ارومیه است.

حمزه لو با اشاره به اینکه ساماندهی بنگاه های املاک از دیگر مسائل مورد توجه در ساماندهی بازار مسکن است و عملکرد مشاوران املاک تحت نظارت ناظران ویژه قرار می گیرد، اضافه کرد: ساماندهی مشاوران املاک طی روزهای آینده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بلااستفاده داخل محدوده های شهری تعیین تکلیف می شوند

اراضی بلااستفاده داخل محدوده های شهری تعیین تکلیف می شوند