مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-13سياسي

180 هزار میلیارد ریال به خوزستان اختصاص یافت


180 هزار میلیارد ریال در سفر دوم رییس جمهور به خوزستان برای انجام پروژه های استان اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب پنجشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان بیان کرد: این میزان اعتبار تخصیص داده شده در سفر دوم رییس جمهور به استان، کمک شایانی به انجام طرح ها و پروژه های استان می کند.

وی گفت: مدیران در سطح ملی باید از مشکلات و مسائل استان اطلاع داشته باشند و مسئولان خوزستانی باید ارتباط بهتر و بیشتری را با مدیران خود در وزارتخانه های مربوطه داشته باشند تا بتوانند برای استان امتیازات و اعتبارات بهتری را کسب کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهم ترین عامل کنترل مدیریت بودجه است، افزود: مدیران دستگاه ها باید اطلاع و نظارت کافی را بر نحوه هزینه کرد بودجه داشته باشند و بهترین شکل در جذب و استفاده از بودجه اقدام کنند.

حسینی محراب ادامه داد: به دولت پیشنهاد داده ایم که اختیار نظارت، اقدام و تخصیص اعتبار به پروژه های درون خوزستان به مدیران درون استان داده شود در صورت پذیرفته شدن این پیشنهاد، پروژه ها با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت.

استاندار خوزستان افزود: در سطح ملی پیگیر پیشرفت هر چه بیشتر پروژه هایی همچون آبرسانی غدیر، فدک، کوثر و طرح های فاضلاب در استان هستم تا با رفع مشکلات روند اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 هزار میلیارد ریال به خوزستان اختصاص یافت

180 هزار میلیارد ریال به خوزستان اختصاص یافت