مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-05اقتصادي

فرش قرمز برای سرمایه گذاران در منوجان


فرماندار شهرستان منوجان از سرمایه گذاری 300 میلیاردی در صنایع فرآوری تیتانیوم در این شهرستان خبر داد و گفت: همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را فراهم خواهیم کرد.

-  جمشید سراجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت مردمی آیت الله رییسی محرومیت زدایی است، اظهار کرد: فرمانداری منوجان با توجه به شعار سال، مشوق های لازم را برای حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه گذاری در منطقه تدارک دیده است.

 وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان منوجان توجیه اقتصادی دارد، افزود: شهرستان منوجان با پتانسیل های کشاورزی، معدنی، گردشگری، نیروی انسانی و از همه مهمتر نزدیکی به دریا آمادگی پذیرش سرمایه گذار را دارد و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را فراهم خواهیم کرد.

 فرماندار منوجان با اعلام سرمایه گذاری 300 میلیاردی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری تیتانیوم در این شهرستان گفت: با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیر این شرکت در جنوب استان زمین به این سرمایه گذار اختصاص داده شد و به زودی عملیات اجرایی این طرح عظیم با اشتغال 500 نفری در فاز اول آغاز می شود.

 سراجی با انتقاد از بعضی کارشکنی ها در راه سرمایه گذاری و تولید در جنوب استان تصریح کرد: مسؤولان شهرستان منوجان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز برای سرمایه گذاران در منوجان

فرش قرمز برای سرمایه گذاران در منوجان