مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22فرهنگي

2 کتاب با محوریت تربیت حسینی کودکان از نشر راه یار تجدید چاپ شد


2 کتاب «پرچمدار کوچک من»، خاطرات و تجربه های خلاقانه مادران برای تربیت حسینی کودکان و «کشتی نجات» بسته داستان بازی های محرمی، از سوی انتشارات «راه یار» تجدید چاپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ماه محرم، دو کتاب پرچمدار کوچک من ؛ خاطرات و تجربه های خلاقانه مادران برای تربیت حسینی کودکان و کشتی نجات ؛ بسته داستان بازی های محرمی برای تربیت حسینی کودکان، از سوی انتشارات راه یار تجدیدچاپ شدند.

یکی از دغدغه های اصلی مادران در تربیت دینی و آشنایی بچه ها با اهل بیت(ع)، پاسخ دادن به پرسش های کودکانه ولی مهم فرزندان و همچنین چگونگی تعریف واقعه عاشورا، آشنایی با اهداف عاشورا و انس دادن آن ها با فضای عزاداری های دوماهه سراسری ا ست.

این کتاب، در واقع، پاسخگو به پرسش هایی از همین دست است.

پرچمدار کوچک من تلاش هایی مادرانه را روایت می کند که در موقعیت های متفاوت، به دنبال یک هدف مشترک بوده اند: تعامل با کودک و پیوند دادن فرزندانشان به سیدالشهد (ع).

کتاب پرچمدار کوچک من با این پیش فرض که ماه محرم و صفر، بهترین فرصت برای تربیت دینی کودکان قبل از رسیدن به سن تکلیف هستند، به سراغ مادران جوان رفته و با ثبت تجربه های خلاقانه آنان در زمینه تربیت حسینی، روش های نو و جدیدی را از زبان مادران به خواننده معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتاب با محوریت تربیت حسینی کودکان از نشر راه یار تجدید چاپ شد

2 کتاب با محوریت تربیت حسینی کودکان از نشر راه یار تجدید چاپ شد