مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-05سياسي

نگاهداری: رسیدن به توسعه و پیشرفت، تقلیدی نیست


جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، امروز (چهارشنبه 14 تیرماه 1402) با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به تاکید رییس مجلس بر جمع سپاری در حوزه های مختلف حکمرانی اظهار داشت: این رویکرد در برنامه های مرکز پژوهش های مجلس نیز اتخاذ شده و تا کنون چند جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی برنامه هفتم در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شده است.

نگاهداری افزود: سامانه جمع سپاری در خصوص برنامه هفتم توسعه در وبسایت مرکز پژوهش ها در دسترس عموم قرار گرفته و صاحب نظران می توانند با مراجعه به این سامانه، نظرها و پیشنهادهای اصلاحی خود را در خصوص برنامه هفتم توسعه مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: رسیدن به توسعه و پیشرفت، تقلیدی نیست

نگاهداری: رسیدن به توسعه و پیشرفت، تقلیدی نیست