مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:012023-07-01سياسي

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجه الاسلام اسماعیل دست افکن دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر در اصفهان برنامه های متنوعی برگزار می شود زیرا اصفهانی ها همیشه در صحنه بوده و هستند و در کارهای خیر، برگزاری مجالس مذهبی همیشه سرآمد و فعال بوده اند.

وی با بیان اینکه بنیاد غدیر ثبت قانونی شده و زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند و بنیان گذار آن مرحوم آیت الله خزعلی بودند، بیان کرد: این بنیاد در برخی از کشورها نماینده دارد و در آن کشورها هم برنامه های متنوعی برگزار می شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان گفت:  ریاست بنیاد غدیر در استان اصفهان برعهده آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان است.

دست افکن بیان داشت: از مردم می خواهیم این ده روز، شور و حال غدیری مثل استقبال از عید نوروز داشته باشند و  در روز غدیر با پوشیدن لباس نو و تمیز کردن خانه به استقبال این عید بزرگ بروند.

وی گفت: عشق به امیرالمومنین باعث می شود جشن 8 کیلومتری در اصفهان و هزاران جشن دیگر به همت عاشقان آن حضرت در نقاط مختلف استان برگزار شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان با اشاره به برنامه های بنیاد غدیر استان در دهه ولایت و امامت بیان داشت: در جشن 8 کیلومتری اصفهان از پل شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر

از توزیع یک میلیون پرس غذا تا جشن 8 کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر