مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-25سياسي

حماسه «پد خندق» مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه «پد خندق» مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود که رزمندگان ما جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه پد خندق مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود که رزمندگان ما جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند.

سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه چهارم تیرماه 1402 در یادواره شهدای حماسه پد خندق که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، افزود: حماسه پد خندق مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود که رزمندگان ما جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند.

وی اظهار کرد: در پد خندق، دشمن با همه امکاناتش هجوم آورد و وظیفه رزمندگان ما حفظ جزیره مجنون بود، اگر این منطقه سقوط می کرد اهواز به خطر می افتاد اما جوانان استان ما در این شرایط سخت و ایامی که رشادت و جوانمردی ارزش داشت، آنجا ماندند و حماسه ای عاشورایی خلق کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در کربلا محور اصلی، کار برای خدا بود و در چنین روزی در پد خندق نیز جوانان ما کاری خدایی کردند و جانانه در مقابل دشمن ایستادند.

احمدزاده تصریح کرد: در حادثه پد خندق گاهی دشمن 500 هزار گلوله به صورت بی امان و سنگین شلیک می کرد و توپخانه های دشمن به صورت مداوم سنگرهای ما را هدف می گرفت و اگر رزمندگان ما در مقابل دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه «پد خندق» مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود

حماسه «پد خندق» مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود