مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-08سياسي

لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا


شهردار رشت بر لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.

- تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم شوقی امروز شنبه در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: دغدغه مندی پارلمان محلی رشت در حوزه پسماند در پیشبرد و تسریع ساماندهی این بخش بسیار اثرگذار بوده است.

شوقی با اشاره به فراخوان رفع مشکل پسماند خشک رشت، گفت: چندین مجموعه در این فراخوان شرکت کردند و قرارداد همکاری با شرکت منتخب انجام شد و امیدوارم این اقدام فرهنگی به نتایج مطلوب برسد.

شهردار رشت با تاکید بر لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک از مبدا افزود: با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می توان فرهنگ تفکیک از مبدا را در بین شهروندان نهادینه کرد.

علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر در پیاده راه فرهنگی این شهر افزود: برگزاری ضیافت یک کیلومتری عید غدیر خم در پیاده راه یک عملکرد ماندگار و زیبای فرهنگی برای رشت بود.

وی با تقدیر از متولیان برگزاری جشن غدیر در رشت افزود: هدف از برگزاری جشن های ملی و مذهبی، ایجاد روحیه نشاط شهروندی، پایبندی به باورهای دینی و نمودی از فرهنگ اصیل شهر رشت است و نظم و هماهنگی در اجرای این مراسم ملموس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا

لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا