مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26دانش

سهم آموزش مهارتی در برنامه هفتم توسعه 50 درصد پیش بینی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا درمورد ساختار ستادی کنگره ملی آموزش هدفمند مهارتی و نیاز محور که صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: - رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: آموزش مهارتی و نیازمحور تحولی در آموزش دانشگاهی خواهد بود و در برنامه هفتم توسعه سهم آموزش مهارتی 50 درصد پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا درمورد ساختار ستادی کنگره ملی آموزش هدفمند مهارتی و نیاز محور که صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: وزیر علوم رییس کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور است و 18 نشست علمی به عنوان پیش نشست برگزار شد.

رییس مجمع پژوهشگاه های کشور در ادامه به دلایل برگزاری این کنگره اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره به نیاز آموزش مهارتی و ضرورت اشتغال دانش اموختگان تاکید کرده اند، همچنین سند تحولی دولت سیزدهم نیز بر توسعه آموزش مهارتی تاکید دارد.

طاهری نیا لایحه برنامه هفتم توسعه و تبصره 2 ماده 94 آن را دلیل دیگری برای اقدامات لازم جهت افزایش آموزش مهارتی عنوان کرد و یادآور شد: این ماده به افزایش آموزش مهارتی در وزارت علوم و وزارت بهداشت تاکید دارد، آیین نامه اجرایی این بند باید تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آموزش مهارتی در برنامه هفتم توسعه 50 درصد پیش بینی شد

سهم آموزش مهارتی در برنامه هفتم توسعه 50 درصد پیش بینی شد