مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-08سياسي

خبر خوب اینکه دین کامل شد


سلام به امیر المؤمنین(ع) به عدد بادهای دشت و صخره ها، به عدد لوح ها و قلم ها، به عدد خون شهدا، به عدد قطره های باران و خبر خوب اینکه به قرار هجدهم ذی الحجه دین خدا کامل شد و در غدیر خم تا ابدیت عید امامت و ولایت ثبت.

- گروه خبر خوب-  سپاس خدای را که مقرر فرموده کمال دین و تمامیت نعمت خود را بر ولایت حضرت امیر المؤمنین علی بن ابی طالب که بر او درود و سلام باد، به عدد بادهای دشت و صخره ها، به عدد لوح ها و قلم ها، به عدد خون شهدا، به عدد قطره های باران و به عدد هر محب علی(ع) و اهل بیت ایشان و خبر خوب اینکه به قرار هجدهم ذی الحجه دین خدا کامل شد و در غدیر خم تا ابدیت عید امامت و ولایت ثبت.

حال در این ایام شادی و آگاهی این شما و این خبرهای خوب حوالی ایران زمین: عیدتان مبارک، امشب ویزیت رایگان است! سادات خانم فشارش افتاده بود، کمی هم از صبح گرما زده شده بود.

یکی از بچه هایش که آمده به سر بزند، با اصرار او را به اولین درمانگاه سرراه برد.

درمانگاه نوید سلامت نرسیده تقاطع به شهید مدنی، تا رسید پرستاری خوش رو شب عید را تبریک گفت و نوبتش را با اجازه جلو انداخت.

پسرش رفت که حساب کتاب کند و ویزیت را پرداخت که مسئول پذیرش رو به بیماران گفت: امشب، شب غدیره، ویزیت ها رایگانه، از هیچکی پول نمی گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب اینکه دین کامل شد

خبر خوب اینکه دین کامل شد