مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-05سياسي

ورزشکاری که داغش بعد از 38 سال همچنان تازه است


شهادت شهدای ترور خیلی دردناک و سوزناک است و هیچ گاه فراموش نمی شود، دهم تیرماه سال 1364 به شهادت رسید و 38 سال از آن روز می گذرد ولی انگار همین دیروز به شهادت رسید.

- خبرگزاری فارس؛ حسین یزدی: پیام را که در گروه می بینم خیلی خوشحال می شوم و در پوست خود نمی گنجم زیرا این هفته می توانم با محفلی نورانی که همه هفته در طول سال برای دیدار با خانواده شهدا در نقاط مختلف شهر اهواز برگزار می شود پس از مدتی طولانی همراه شوم و به دیدار یک خانواده شهید بروم.

اما چرا خوشحال می شوم از این پیام، چون هیئت رهروان شهدای استان خوزستان که جمعی از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران عضو ثابت آن هستند به دیدار خانواده معظم شهیدی می رود که هم محله ای ما است و می توانیم همراه آنها شویم و در این محفل نورانی حضور یابیم.

چه توفیقی بزرگی است که در دهه ولایت، ایام ولادت امام هادی(ع) و در آستانه عید بزرگ غدیرخم در دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی با خانواده های معظم شهدا که به فرموده پیرجماران چشم و چراغ این ملت هستند همراه می شویم و به دیدار یکی از شهدای مظلوم در دنیا و پرآوازه در آسمان می رویم؛ شهید ترور محمد امتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاری که داغش بعد از 38 سال همچنان تازه است

ورزشکاری که داغش بعد از 38 سال همچنان تازه است