مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-18سياسي

اجرای مجالس تعزیه توسط احمد عزیزی در پهنه رودکی


احمد عزیزی تعزیه خوان با سابقه اعلام کرد با حمایت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در دهه اول ماه محرم به اجرای مجالس تعزیه در پهنه رودکی می پردازد.

- احمد عزیزی تعزیه خوان با سابقه درباره فعالیت های خود در ایام ماه محرم، به خبرنگار مهر گفت: با حمایت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی از اول ماه محرم به اجرای مجالس تعزیه در پهنه رودکی می پردازیم.

این مجالس ساعت 20:30 اجرا می شوند.

وی درباره مجالس تعزیه مدنظر برای اجرا، توضیح داد: در شب اول تعزیه شاهچراغ ، در شب دوم تعزیه وهب و حضرت زینب (س)، در شب سوم تعزیه مسلم ، در شب چهارم تعزیه دو طفلان مسلم ، در شب پنجم تعزیه حر ریاحی ، در شب ششم تعزیه علی اکبر (ع) ، در شب هفتم تعزیه قاسم (ع) ، در شب هشتم تعزیه حضرت ابوالفضل (ع) ، در شب نهم تعزیه امام حسین (ع) و در شب دهم هم تعزیه بازار شام را اجرا می کنیم.

عزیزی درباره عوامل حاضر در اجرای این مجالس تعزیه، گفت: خودم و پسرم مسعود عزیزی، امیرعباس باقری، حسین عباس قلی، حبیب ماهری، جواد جودی، مهیار میرنقی، حسین حسین علی، امیرعلی کاوه، امیرعلی رضایی و پارسا حسینعلی به عنوان شبیه خوان و عباس حیدری، ابراهیم خدابنده لو و میلاد عزیزی گروه موسیقی این مجالس تعزیه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مجالس تعزیه توسط احمد عزیزی در پهنه رودکی

اجرای مجالس تعزیه توسط احمد عزیزی در پهنه رودکی