مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-08فرهنگي

آرزوی بازیگر ارمنی که در ایران محقق شد


بازیگر ارمنی شرکت کننده در جشنواره نمایش عروسکی گفت که شیفته ساختمان تئاتر شهر تهران و سالن اصلی این مجموعه شده و فکر می کند آرزوی هر بازیگر تئاتری است که روی این صحنه بازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش دریاچه قو از کشور ارمنستان از جمله آثاری بود که در بخش بین الملل نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه رفت.

بعد از اجرای این نمایش گروه اجرایی آن با مدیر کل هنرهای نمایشی و بعضی مدیران زیرمجموعه این اداره دیدار کردند و در این دیدار، بازیگر ارمنی با ابراز شیفتگی نسبت به معماری مجموعه تئاتر شهر، بازی در تالار اصلی این مجموعه را آرزوی هر بازیگری دانست.

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی نیز با قدردانی از حضور و اجرای حرفه ای هنرمندان ارمنستانی، بر تداوم تبادلات فرهنگی در زمینه آموزش و همچنین اجرای نمایش عروسکی هنرمندان دو کشور در ایران و ارمنستان تأکید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در ابتدای این دیدار که سیزدهم تیر در دفتر مدیر کل اداره هنرهای نمایشی برگزار شد، نظری با ابراز خوشحالی از حضور گروه نمایش عروسکی ارمنستان در جشنواره عروسکی تهران-مبارک، گفت: هدف هر کارگردان و هر گروه نمایشی فراهم آوردن رضایت خاطر تماشاگر از تماشای نمایش است و در مورد نمایش گروه شما، این هدف حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی بازیگر ارمنی که در ایران محقق شد

آرزوی بازیگر ارمنی که در ایران محقق شد