مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-09سياسي

بی نظمی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت/شرکت پشتیبان ناپدید شد


دهدشت_ نوبت دهی کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت با توجه به نبود نوبت اینترنتی روی ریتمی بی نظم بوده و این موضوع مشکلات زیادی را برای مراجعین ایجاد کرده است.

- دهدشت_ نوبت دهی کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت با توجه به نبود نوبت اینترنتی روی ریتمی بی نظم بوده و این موضوع مشکلات زیادی را برای مراجعین ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها_ حمیده تابش نژاد: صف بی نظمش از دور پیداست و صدای همهمه محیط را فرا گرفته است.

سالمندان اکثریت مراجعین را شکل می دهند و برخی دیگر نای ایستادن ندارند و برخی در صف طاقت فرسایش دچار افت فشار می شوند و این آغازی بر مشکلات نوبت دهی اینترنتی در کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت است.

اول صبح و حوالی ساعت 7 ازدحام مراجعین آغاز می شود تا شاید به عنوان نفرات اول توسط پزشکی که ساعت 10 حاضر می شود، ویزیت شوند.

نوبت دهی در این مرکز به دلیل عدم وجود سیستم های آنلاین به شکل سنتی بوده و ماه ها از خروج کلینیک از وضعیت نوبت دهی هوشمند می گذرد.

چالش های این ضعف نوبت دهی در کهگیلویه ادامه داشته و افرادی که گاهاً از دورترین نقاط شهرستان حضور پیدا می کنند نیز در این چرخه معیوب با سختی مواجه می شوند.

شرکت پشتیبان ناپدید شد رییس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه در این راستا گفت: شرکت پشتیبان نوبت دهی و خدمات اینترنتی شبکه بهداشت کهگیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نظمی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت/شرکت پشتیبان ناپدید شد

بی نظمی در نوبت دهی کلینیک امام سجاد دهدشت/شرکت پشتیبان ناپدید شد