مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-02سياسي

آزادی بیان در غرب یعنی هتک حرمت ساحت مقدس اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هواپیمایی در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: - بار دیگر این سبک آزادی بیان متناقض در کشور های غربی و سوئد به عنوان عروسک خیمه شب بازی استکبار جهانی، منجر به توهین به مقدسات مسلمانان با آتش زدن نسخه ای از کلام الله مجید شد که قلب مسلمانان را در جای جای دنیا به درد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هواپیمایی در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: إِنَّهُ لَکتابٌ عَزِیزٌ (41) لا یأْتِیهِ الْباطِلُ مِنْ بَینِ یدَیهِ وَ لا مِنْ خَلْفِهِ تَنْزِیلٌ مِنْ حَکیمٍ حَمِیدٍ (42) این کتاب به حقیقت غیر قابل شکست است (41) و هرگز حوادث گذشته و امروز و آینده عالم نمی تواند راه ورودِ باطل را در آن باز کند، زیرا از جانب خدای حکیم و ستوده صفات نازل شده است (42).

(سوره فصّلت، آیات 41 و 42) ️آزادی بیان در غرب یعنی سرکوب اعتراضات مردمی! آزادی بیان در غرب یعنی دستگیری روزنامه نگاران منتقد! آزادی بیان در غرب یعنی هتک حرمت ساحت مقدس اسلام!بار دیگر این سبک آزادی بیان متناقض در کشور های غربی و سوئد به عنوان عروسک خیمه شب بازی استکبار جهانی، منجر به توهین به مقدسات مسلمانان با آتش زدن نسخه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان در غرب یعنی هتک حرمت ساحت مقدس اسلام

آزادی بیان در غرب یعنی هتک حرمت ساحت مقدس اسلام