مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-13اقتصادي

نرخ تورم لرستان در بلندمدت کاهش پیدا می کند


برای کاهش نرخ تورم در بلندمدت به نتیجه دلخواه خواهیم رسید و این مستلزم تداوم روند برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد زیویار در حاشیه جلسه مجمع نخبگانی با موضوع شعار سال، اظهار داشت: کنکاش و بررسی ها و پیشنهادها نخبگان استان در راستای مهار تورم و افزایش تولید می بایست برای تحقق شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وی گزارش 471 قلم اساسی در تورم را از مهم ترین دستور کارهای این جلسه عنوان کرد و گفت: در جلسه قبل بررسی نرخ قیمت این اقلام مصوب شده و در این جلسه گزارش جامعی از آن ارائه شد.

استاندار لرستان، اظهار کرد: ارتباطات عرضه، تقاضا، انتظارات مردم و نااطمینانی هایی که در بین عموم در خصوص افزایش نرخ قیمت کالاها شکل می گیرند در مقوله تورم بسیار مؤثر بوده و در این جلسه به آن پرداخته شد.

زیویار در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگروه های تخصصی با موضوع تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: ماحصل نتایج این کارگروه های تخصصی در جلسه نهایی که ادامه جلسات مشابه امروز است تصمیمات پایانی را در برخواهد داشت.

وی به برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت تیم مدیریتی استان باهدف تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: مباحث مطرح شده در جلسات با نخبگان نهایتاً می بایست طبق برنامه های تدوین شده توسط تیم مدیریت استان اجرا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تورم لرستان در بلندمدت کاهش پیدا می کند

نرخ تورم لرستان در بلندمدت کاهش پیدا می کند