مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-08سياسي

وضعیت بهداشت آب در گناوه بررسی می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: بررسی بهداشت آب بیمارستان ها و شهرک الغدیر شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصمت حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی بهداشت آب بیمارستان ها و شهرک الغدیر شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهداشت آب و تأثیر مستقیم آن بر سلامتی جامعه ضمن تأکید بر سالم سازی آب، رفع نقص دستگاه کلرزن و اصلاح روند کلرزنی به آب آشامیدنی بیمارستان ها و شهرک الغدیر.

در دستور کار قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: مخازن بخش ریگ و روستاهای شول، چهار روستایی، محمد صالحی، عباسی و پوز گاه در پایان سال 1401 شستشو و گندزدایی شده است.

مدیر آبفای شهرستان گناوه نیز در این نشست اظهار داشت: در خصوص آب رسانی، ذخیره و سالم سازی آب مشکلاتی وجود دارد که با همکاری سایر دستگاه های مربوطه برای رفع آن ها تلاش خواهیم کرد.

کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز در خصوص نحوه کلرزنی به آب مصرفی در بیمارستان ها و شهرک الغدیر و میزان کلر آزاد باقیمانده در آب محل های یادشده، همچنین شستشو و گندزدایی به موقع مخازن ذخیره آب شهر گناوه (مخازن هزار، 10 هزار و 20 هزار مترمکعبی) توضیحاتی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بهداشت آب در گناوه بررسی می شود

وضعیت بهداشت آب در گناوه بررسی می شود