مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-29ورزشي

واکنش سپاهان به خبر جدایی مغانلو


مدیر رسانه ای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به حاشیه سازی های مربوط به برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

- مسعود سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به شایعات پیرامون حضور برخی بازیکنان سپاهان در سایر تیم های لیگ برتری اظهار داشت: متأسفانه در فصل نقل و انتقالات، حاشیه سازی علیه تیم های بزرگ همچون سپاهان از سوی برخی جریانات خاص صورت می گیرد و این موضوع امسال درباره سپاهان هم شدت گرفته است.

وی بابیان اینکه موضوع صدور رضایتنامه و مبلغ رضایتنامه و مواردی از این دست در خصوص بازیکنان سپاهان صحت ندارد، تصریح کرد: همانطور که بارها اعلام کردیم، شهریار مغانلو با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیچ شایعه ای درباره این بازیکن صحت دارد.

آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم سپاهان است و شهریار مغانلو نیز بارها تمایل و علاقمندی بسیار خود را به حضور در سپاهان اعلام کرده است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: هیچ بندی مبنی بر جدایی در قرارداد شهریار مغانلو یا هیچ بازیکن دیگری وجود ندارد و موضوع درخواست رضایت نامه یا مواردی از این دست به شدت تکذیب می شود.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد و رسانه ها با اهداف و اغراض خاص در تلاش هستند که فعالیت های تیم حرفه ای سپاهان را وارد حاشیه کنند اما مطمئن باشند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سپاهان به خبر جدایی مغانلو

واکنش سپاهان به خبر جدایی مغانلو