مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-08اجتماعي

توسعه آموزش های هنرستانی ها/ برگزاری رویداد «ساخت ایران»


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، از توسعه بیش از 2 درصدی آموزش های فنی و حرفه ای برای سال آینده خبر داد.

- توسعه آموزش های هنرستانی ها/ برگزاری رویداد ساخت ایران معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، از توسعه بیش از 2 درصدی آموزش های فنی و حرفه ای برای سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی کاظمی در نشست خبری پیرامون تبیین برنامه های رویداد ملی ساخت ایران که در بخش ویژه هنرستان ها ذیل رویداد ملی الف تا است، اظهار کرد: آموزش مهارت به دانش آموزان متوسطه اول و دوم نظری و آموزش های مهارتی از طریق توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه سال قبل توانستیم زمینه توسعه 2 درصدی در پایه دهم هنرستان های فنی و حرفه و کارودانش را داشته باشیم، افزود: هدف گذاری ما برای سال آینده این است که توسعه بیش از دو درصدی آموزش های هنرستان ها را برای تحقق 41.

5 درصد دانش آموز پایه دهم هنرستان ها در پیش گیریم.

کاظمی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین طی 12 سال گذشته همواره مورد تاکید بوده است اما در بعد اجرا نتوانستیم به صورت کامل زمینه تحقق آنچه در سند تحول است را در مدارس داشته باشیم، توضیح داد: نگاه آسیب شناسانه نسبت به این موضوع نشان می دهد یکی از دلایل عدم اجرای سند تحول، عدم وجود الگو مدرسه در ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های هنرستانی ها/ برگزاری رویداد «ساخت ایران»

توسعه آموزش های هنرستانی ها/ برگزاری رویداد «ساخت ایران»