مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-27اقتصادي

شناسایی و معرفی 5 ملک مازاد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در راستای مولدسازی


مدیر برنامه و بودجه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای قانون مولدسازی دارایی های دولت 5 ملک مازاد به ارزش تقریبی 5 هزار میلیارد ریال شناسایی و به کمیته مربوطه معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، محمدرضا سعیدی گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای این نهاد در سال گذشته 2 هزار  119 میلیارد ریال بوده اما امسال با رشد 224 درصدی به مبلغ چهار هزار و 747 میلیارد ریال رسیده است.

مدیر برنامه و بودجه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این میزان سهم اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سه هزار و 687 میلیارد ریال و سهم اعتبارات هزینه ای یک هزار و 60 میلیارد ریال است.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری توسعه کشاورزی مولفه اصلی در جهش تولید و نیل به امنیت غذایی است و توسعه فعالیت های بخش کشاورزی در زمینه های مختلف دام، طیور، آبزیان، زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی، نقش اصلی و اساسی در جهش تولید استان دارد.

سعیدی اضافه کرد: رویکرد سازمان جهاد کشاورزی منطبق با اسناد بالادستی، سند آمایش سرزمینی و ملاحظات مدنظر در تدوین سند توسعه برنامه هفتم بخش کشاورزی به نحوی است که در غرب استان با وجود منابع آبی حرکت به سمت تامین آب و توسعه باغات در اراضی شیبدار و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی 5 ملک مازاد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در راستای مولدسازی

شناسایی و معرفی 5 ملک مازاد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در راستای مولدسازی