مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-21بين الملل

تشدید تنش اتمی در شبه جزیره؛ سئول هم پیونگ یانگ را تهدید کرد


به دنبال تهدید اتمی کره شمالی در واکنش به پهلوگیری زیردریایی اتمی آمریکا در شبه جزیره کره، وزیر دفاع کره جنوبی هشدار داد هرگونه استفاده از سلاح اتمی به پایان پیونگ یانگ منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع کره جنوبی به مواضع وزیر دفاع کره شمالی درباره تهدید آمریکا به حمله اتمی واکنش نشان داد و گفت: اگر پیونگ یانگ از سلاح اتمی علیه متحدان سئول و آمریکا استفاده کند پایان خود را رقم خواهد زد.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه ای در این زمینه تاکید کرد: در صورت هرگونه استفاده کره شمالی از سلاح اتمی علیه آمریکا، متحد کره جنوبی، این کشور با واکنش فوری و قاطع از سوی متحدان ما مواجه خواهد شد و و ما قویا هشدار می دهیم که هرگونه حمله به پایان رژیم کره شمالی منجر خواهد شد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که  کانگ سون-نم ، وزیر دفاع کره شمالی روز پنجشنبه به آمریکا هشدار داد حضور زیردریایی هسته ای این کشور در کره جنوبی زمینه را برای اینکه پیونگ یانگ تبعات هسته ای اقدام آمریکا را بررسی کند فراهم کرده است.

  رسانه های آمریکا روز سه شنبه از پهلوگیری نخستین زیردریایی هسته ای ایالات متحده در کره جنوبی برای اولین بار طی چهار دهه گذشته خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش اتمی در شبه جزیره؛ سئول هم پیونگ یانگ را تهدید کرد

تشدید تنش اتمی در شبه جزیره؛ سئول هم پیونگ یانگ را تهدید کرد